×

Statusbericht

Inzenden van dit formulier is niet langer mogelijk.

Employer Branding voor productiebedrijven

Dat de industrie het moeilijk heeft om personeel te vinden, weet iedereen. Het is echter niet alleen moeilijk om genóeg personeel te vinden maar het is ook de kunst om nieuwe medewerkers te vinden die bij je bedrijf pássen en er dan ook graag blijven.

Een opleidingsperiode die zonder vervolg afloopt, neemt veel energie van de collega's en is kostelijk voor het bedrijf.

De campagne die je als bedrijf opzet, moet gebaseerd zijn op een bewuste strategie. Zijn er steeds discussies in het bedrijf over de keuze van een slogan bij de bekendmaking van een vacature omdat je het niet eens bent over welke sterktes je als bedrijf op de voorgrond wilt plaatsen? Dan is deze inspiratiesessie beslist iets voor jou.

Programma

17u30 Onthaal
18u00 Verwelkoming Veerle Breemeersch, coördinator Academie voor de Toekomst / Syntra West Groep

Twee toelichtingen
Employer Branding? Ieder bedrijf hééft - willens nillens -een employer brand. Hoe maak ik echter als bedrijf een strategisch plan voor een bewuste employer branding die zowel uniek als authentiek is? Expert employer branding Sanja Chen van de sectorfederatie Agoria licht het concept toe en geeft enkele voorbeelden van bedrijven die het planmatig aanpakken.

Hoe hoog scoort de industrie op elementen die volgens het onderzoek van Jan Denys (Randstad) belangrijk zijn bij de keuze van een werkgever? Een selectie van cijfers uit de werkbaarheidsmonitor 2016, toegelicht door Jos Coenen, Stichting Innovatie en Arbeid (SERV).

 

Getuigenis van Agristo NV rond hun employer branding: 'van strategie naar campagne, van campagne naar resultaat'! Toegelicht door Evelien Vermandere, HR Director

 

Voorstelling opleiding 
Maak van uw bedrijf een aantrekkelijke werkgever! Employer branding voor de industrie! 

Meer info: www.sbm.be

19u45 Netwerkreceptie met enkele hapjes

Bijlage

Contact